no one remembers the nights they got plenty of sleep.

känner mig så jävla fett på livet just nu, har en del saker planerade/som jag skulle vilja göra, men vet ej om det kommer genomföras
tänkte lista upp sakerna för er och skriva statusen för det just nu
 
  • dra till LÅ och hänga med Ida, Fanny, Bella & Matti iaf - kommer genomföras mellan fredag - tisdag
  • fira määäääääj och sommaren - genomförs på typ torsdag nästa vecka!!!!! 
  • PAJALA MARKNAD - oklart. vet ej vilka som ska osv. 
  • PRIDE i Pajala - vill mycket, mycket, mycket gärna fara, men även det är oklart pga samma anledning som ovan
  • ÖTÅ marknad - SOLklart. fezt fezt, untzzzz untz 
  • Italien - allt hänger på hur tentan går, men vi säger att jag far ändåååå
  • Life in Color "Worlds largest paint party" Sweden - vill faraaaaaa, hoppas ingen bailar bara så blir det att dra diiit!! halvt oklart, men med lite pushande så går det säkert
  • Indien - klart jag ska dra diiiiiit!!! hoppas inget strular, typ med cashen. annars äre lugnt 
ja, det var väl allt för detta år åtminstone!! får väl se om listan uppdateras något. skulle va awesome att få göra allt det däääääär :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0