hemma bäst.

nu är jag tillbaka i Umeå igen. extremt ledsen över att behöva åka. tvekar varje gång på om jag ska hoppa av utbildningen så att jag bara kan stanna hemma, men kommer sen på att det kan vara en bra idé att göra något med sitt liv *peppen* dessutom gillar jag och känner att programmet är rätt för mig, så det vore väl väldigt ovärt att sluta bara för att börja om igen. 
 
livet där hemma var alldeles underbart, även om tiden gick lika fort som alltid. hann i alla fall med det viktigaste - att träffa alla man bryr sig om! i onsdags hade jag så tråkigt hemma när alla var borta under dagen, så jag storstädade huset, hahahah. men mamma och pappa blev glada i alla fall! jag och Wilma åkte på eftermiddagen och gjorde lite ärenden och avslutade kvällen med en film. sen åkte jag med hundarna till farmor över dagen på torsdag, där vi mest tog det lugnt. fick souvas till middag hos min moster och så busade jag och Ella extremt mycket, riktigt roligt. åkte hem för att vänta på att mamma skulle höra av sig om skjuts, passade samtidigt på att mysa med Wilma framför en film - Gravity. var hundvakt på fredag åt Valter, umgicks med Rebecka då vi drack vin och åt ost&kex. på lördag blev det en spontan tripp med Susanna och Cornelia för att hälsa på Bella. vi åkte även en sväng till Råneå för att se Estella spela på Leos Cup och fikade lite innan vi åkte hemåt. väl hemma så stressade jag iväg till Jessica, där vi satt och smådrack och pratade. sen traskade vi iväg till Weddes för att äta en supergod burgare och prata mera. kvällen avslutades som vanligt med mys tillsammans med Wilma, denna gång framför Doctor Who. var lite jobbigt att kolla när man var småfull och trött, men det gick ändå, haha! söndagen var väldigt chill. först åkte jag, mamma och Wilma och gjorde ärenden på byn och i Finland. efter det så var jag en sväng förbi mormor och morfar och hälsade på. mormor gav mig ett jättefint tennarmband (!!!! den där kvinnan är världens snällaste) och bjöd på blåbärspaj. vi surrade en stund innan jag åkte hem för att äta middag. efter det blev det bastu och "spa"-mys med Wilma. ansiktsmask och hela köret! innan vi tittade på Criminal minds och Grey's. 
 
bussresan gick ganska snabbt, även om bussen fick problem två gånger, blääää. när jag kom hem har jag bara packat upp lite halvt, varit och handlat, lagat middag och nu till sist pluggat. tänkte ta en paus och sen läsa vidare innan man tar och blundar inför den nya dagen!! 
 

♥♥♥♥♥♥♥


fick klippa pappas hår.


promenad och stjärntittande med Wilma.


töntar. ♥


flum med Wilma. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0