gör den grejen igen, jag får väl svara dig sen. din hud smakar salt och jag har glömt dem andra som vart här. du ligger nära i skeden, ska jag va ärlig som är det nån närhet allt jag vill ha. så vill du ha mig är det bara att ta.

åh va skönt det var att bara kunna njuta fullt ut av dagarna. jag har fått sova hur länge jag velat och det var så härligt, speciellt imorse då man somnat till ett riktigt ruskigt regnoväder igår, men sen vaknar upp till helt strålande sol.
 
dagarna har spenderat i mitt lilla rum, dock har jag inte varit så uttråkad som jag trodde jag skulle vara. brist på serier har gjort att jag istället sovit tidigare. i onsdags lagade jag som planerat scones till frukost och det var gode mysigt och gott! sen for jag till IKSU med Wilma och körde ett benpass som känns ännu idag. hyfsat kort, men intensivt pass som både började och avslutades på löpbandet. på kvällen åkte jag och hälsade på Vicki. hon bjöd på blåbärspaj och prat, vilket uppskattades enormt! 
 i torsdags kom Petra hit för att få ett bollplank på sin individuella analys av sagorna, i utbyte mot att hon fräschade upp mitt hår. win, win liksom! annars hände det väl inte så mycket mer intressant. 
 gårdagen gick hyfsat segt... var till skolan en sväng för att lämna tillbaka några böcker och sen åkte jag till Ersboda för att köpa diverse nödvändigheter. när jag kom hem lagade jag tacos till middag (tänkte att ni ville veta det eftersom det var den stora frågan i tisdags) och somnade vid 20.30 kanske, hahah pensionärsvarning. men gode skönt var det! 
 idag har jag spenderat större delen av dagen på stan. planen var att införskaffa ett par strumpor, men det blev en hel del mer än det... orkar nog inte lägga upp några bilder för det var bara vanliga alldagliga saker i stort sett. efter det gick jag och Linnea på bio. denna gång var det 12 years a slave som visades och gud va mäktig den var! riktigt hemskt och gripande!! rekommenderar den verkligen. 
 vi avslutade hur som helst kvällen på Vezzo med två stycken goda pizzor och prat! nu sitter jag här hemma och är dötrött, så ska väl gå och lägga mig innan jag somnar med datorn i famnen. 
 
morgondagen bjuder inte på så mycket spännande, ska tvätta och försöka packa färdigt inför tisdagens hemresa. :) blir kanske en sväng på IKSU också. av någon konstig anledning längtar jag tillbaka till löpbandet! 
 
lite blandade bilder från veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0