feministiskt initiativ.

när jag tänker tillbaka på den här veckan så känns det av någon anledning som att den gått jättesakta, har jag hunnit med ovanligt mycket eller? nä, inte det inte. konstigt. ingenting utöver det vanliga. inget direkt superroligt eller tvärtom. 
 
eller lite roligt har jag faktiskt haft. först skänkte jag hundra kronor till feministiskt initiavtivs valfond, sen så gick allt i samma veva så helt plötsligt var jag även medlem och till veckan (när CSN kommit) blir det att köpa Gudrun Schymans bok. tycker det också ska bli roligt, så därför skriver jag upp det på "listan"! så ni också ska få veta liksom.
råkade gå in på H&Ms hemsida och då blev det att beställa lite vår-/sommarkläder, inte så mycket, men kanske blir några klick till, man vet ju aldrig... måste försöka hålla fingrarna i schack så inte pengarna trillar iväg på det. men det finns ju så mycket fint!!!!!!!!!
idag var Gudrun Schyman också på UMU. passade perfekt att hennes föreläsning började halv ett, då våran slutade tolv (okej, kvart i, men det var tänkt till tolv!!!). så glad över att vi inte hade någon eftermiddagsföreläsning! det var väldigt roligt att lyssna på henne och att publiken var så glad och engagerad !! sjukt pepp efter det drog jag till ICA och fyndade en låda med jordgubbar för endast femtio svenska riksdaler !! ibland har man då sicken tur. och ikväll fick ploppade ett mail från fujifoto ner i brevlådan på telefonken där det stod att man fick femtio bilder från endast portot, så jag tackar och tar emot, hehe. 
 
aah, livet alltså 
 
helgen kommer spenderas med att plugga i alla fall. idag har jag hunnit med att sammanfatta/renskriva veckans föreläsningar, imorgon tänkte jag kika i böckerna och skriva in därifrån också. sen var det ju det där med PPU-uppsatsen... bläää. dock lär jag ju inte ha något bättre för mig, så det är väl lika! *pepp pepp* kanske man hinner få den klart om man skulle satsa på det. :) ja, vi satsar på det va?!
 
nu är jag ganska övertrött. vet inte om det märks i mitt flummiga skrivande, men så är läger hur som helst... därför tänkte jag nu stänga ner datorn och sova. skönt att inte ha något larm på imorgon, woooooooop. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0