färdig.

ÄNTLIGEN! äntligen är jag färdig. så skönt när man sätter en press på sig själv och säger "den här dagen ska jag göra bort det och det och nästa dag ska jag ta tag i det" och så lyckas man hålla sina tidsramar. i skrivande stund har jag precis blivit färdig med den individuella analysen inför sagoseminariet. som ni vet vid detta lag, så betyder det alltså att jag i princip bara behöver sitta och rulla tummarna fram tills nästa kurs. själva sagoseminariet på måndag tror jag kommer gå easy peasy och sen ska vi ju bara gå igenom fas 3 på tisdagens PPU-träff så.... om två veckor börjar nästa kurs, fattar ni??? två veckor av att bara slöa runt. är inte detta drömmen för en heltidsstuderande?????? JA, jag skulle väl säga det. WOOPWOOP
 
anar dock att jag inte kommer vara lika lycklig om typ två dagar, då jag förmodligen dött av tristess... nåja, tänkte börja morgondagen med att baka scones och sen slänger vi väl in något IKSU-pass här eller där, så ska det nog också gå bra! sen får jag ju faktiskt fara heeeeeeeeem på tisdag, så väntar helst med att dö. 
 
nu är ju den stora frågan i mitt liv: ska jag äta tacos till middag på fredag????
 
snacka om att se överlägsen ut, haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0