men vad är det för jävla fel att bli den som är kvar i våran stad där vi vuxit upp? vad är det för fel i att älska det man har?

asplundseminariet gick väldans fort i fredags, så det var väldigt skönt när man kunde ta helg på riktigt. promenerade en kortis på stan med Linnéa och Petra innan jag och Linnéa gick hem till henne för att titta på hockeyn. efter den råkade vi somna lite, så vi hann (tyvärr.....haha) inte skriva något på hemtentan då, utan istället lagade vi tacos (som vi planerat att göra) och sen åkte jag hem. fick i alla fall lite plugg gjort då, när jag läste igenom sagorna till sagoseminariet och sen tittade jag på "white house down". måste faktiskt tipsa om denna film, för om man ser trailern tänker man att det är en typisk actionfilm à al James Bond där den coola snubben i slutet går från huset som exploderar i ett eldhav. till viss del är den faktiskt så, men det är en del småsaker som gjorde att den blev riktigt bra, så tips tips! 
 igår gick dagen så otroligt segt, men ändå så himla fort. den började med att duschade och efter det frukostade framför damernas tremil. efter det var det bara dags att fixa sig och byta innan man skulle fara till Linnéa för "förprat" innan finsittningen. tyvärr blev det en ganska tidig kväll för mig eftersom jag blev så sjukt trött, så kände inte riktigt att jag skulle varit något roligt sällskap om jag stannat. hur som helst så var det jätteroligt på förfesten ändå, där Petra fixade vårt hår och massa prat, samt även lite bronsmatch! 
 natten var inte så rolig då jag vaknat hur många gånger som helst... hade ju tänkt kliva upp strax innan 8 för att titta på herrarnas femmil, men jag kände verkligen att jag inte hade orken för det på grund av den dåliga nattsömnen. dock blev jag väckt, jag vet inte riktigt när, av ett meddelande. och då var det som att hjärnan blev hyperpigg, fast den egentligen fortfarande var trött. kunde verkligen inte somna om, vilket var superirriterande! klev i alla fall upp och småstädade lite i rummet, innan jag gick för att äta frukost framför resterande del av femmilen. efter det har jag fixat lite inför nya kursen, städat korridoren, tvättat och tittat på hockey. till sist kom Adam till mig så vi kunde fixa med lite sagoseminarium, så att vi i alla fall skulle ha lite utgångspunkter tills tisdagens basgruppsträff! 
 och nu sitter jag här, som vanligt, och har ingen som helst aning om vad jag ska hitta på... ska jag titta på en film? ska jag försöka plugga nått? ska jag typ spela spel på datorn tills tiden är tillräckligt sen för att sova? 
vi får väl helt enkelt se vad det blir. 
 
två flumbilder från snapchat idag.
 
tjoho förresten, nu har jag bara två jobbiga saker kvar att göra (enligt mig i alla fall), nämligen sagoseminariet och hemtentan! nu till vecka blir det att kötta HT med Linnéa så vi får den färdig *killkillkill* längtar så mycket tills vi kan lägga den i PAs postfack och ba BAAAAAAM, IN YO FACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0