att vara socionomstudent.

så var jag tillbaka i Umeå! känns väldigt sorligt (som alltid) att behöva åka från Övertorneå, men det är väl bara att kriga sig genom vardagen. det är ju trots allt bara tre veckor och en dag kvar tills jag planerat att sätta mig på bussen tillbaka igen och jag tror tiden kommer gå väldigt fort. dels eftersom vi har fruktansvärt mycket att göra i skolan och dels eftersom resterande tid kommer gå till att göra roliga saker. 
 
vill ni höra de roliga sakerna jag planerat hittills?
+ träna på IKSU, yeah yeah
+ kolla på OS
+ finsittning @Rex på lördag
+ kolla lite mer på OS
+ umgås med Vicki 
+ möjligtvis shoppa lite, bl.a träningskläder
 
men vill ni nu lida lite med mig? här är alla saker jag måste vara färdig med innan den 11 mars då jag planerat att åka hem igen.
- kinaseminarium (avklarat på torsdagmorgon som tur är)
- asplundseminarium (socialpsykologi) (görs bort på fredag, hoh va skönt!)
- PPU läslogg 1
- PPU inspelning av samtal 1 (blä va jobbigt att måsta höra sin egen inspelade röst sen för analys)
- PPU läslogg 2
- PPU inspelning av samtal 2 (se inspelning av samtal 1)
PPU uppsats (vet dock inte när den senast ska vara inlämnad, men det är ju lika bra att försöka få den bortgjord så fort som möjligt)
- möjligtvis omtenta (om jag inte får igenom min omprövning... håll tummar och tår för min skull!!!)
- sociologiseminarium (hyfsat chill ändå, då vi bara behöver läsa inför detta)
- sagoseminarium (så måste man ju göra en massa inför det också, jobbiga saker dessutom, analysera sagor ur olika perspektiv..)
- hemtenta (sjukt mycket mer komplicerad uppgift än jag väntat mig, blää... tur att det görs två & två och jag kan då filura tillsammans med Linnéa)
 
jamen va bra, då vet ni det också! räknar med att få massa pepp (om inte här, via fb eller sms/samtal, så åtminstone mentalt skickat). PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0