karma is a bitch - but only if you are.

ja, vad ska man säga? även denna vecka har jag haft god karma, haha! ;) i tisdags var jag och hämtade ut sagoanalysen som jag klarade! plus att jag var och pratade om en lärare angående VFU i Indien i höst/vinter och bestämde mig till nittio procent att jag ska åka dit. 
 
idag fortsatte lyckan med hämtning av hemtentan som vi klarade utan några kompletteringar - wiiiho! sedan gick seminariet i ett rusch och därmed var även det avklarat. när jag kom hem så kikade jag i brevlådan och där fanns en stooooor kartong. undrade vad fasiken det kunde vara och när jag öppnade så såg jag ju att det var mina fina muminmuggar som kommit! pratade lite grann med pappa och mamma i telefon och bestämde mig till hundra procent att jag ska åka till Indien. så skönt att de peppade mig att ta den här chansen, för jag vet ju att det är något jag inte kommer ångra och har egentligen ingen aning om varför jag tvekade. vilken bra dag alltså!!!!!!! så nu har jag alltså två utomlandsresor planerat för i år, blir mycket snålande och sparande, men det ska nog ändå gå bra! för jag vet ju att detta kommer vara mer värt än till exempel en helg ute på krogen. :)
 
får hoppas att denna karma inte vänder just innan tentan, vill så gärna att den ska gå bra!! skulle nästan kunna göra vad som helst för att få klara dessa två kurser innan sommaren! då vore livet ganska så fulländat :')
 
helgen kommer mest troligt bli lugn, som vanligt, och lär väl mestadels spenderas med att plugga. måste fortsätta sammanfatta böckerna och föreläsningsanteckningarna, sen tänkte jag även börja svara på lite gamla tentor. efter det blir det väl bara att börja mata in allting och så sitter det förhoppningsvis tills den sextonde!

bjussar på senaste bilderna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0