#throwbacksunday

Igår blev det en spontan tripp till stan med Petra. Planen var att försöka hitta kläder till halloweensittningen, men tyvärr hitta vi inget av intresse för det. Jag fyndade däremot en marinblå kavaj och en (typ) vinröd blus, plus en liten present till min familj. 
 När jag kom hem så blev det ytterst lite plugg och istället mer HIMYM-tittande. När Marshalls pappa gick bort blev det så jobbigt, för jag började bara själv tänka på farfar, de sista orden, begravningen och så vidare. Så det var väl mindre kul, menmen!
 
Idag har jag startat dagen med att städa hela korridoren + mitt rum. Har endast kvar soptömningen (för korridoren) och dammtorkning av min toalett. Dessutom är andra tvätten i maskinen, så jag skulle säga att det varit en ganska produktiv morgon. Nöjdtjej_93.
 Som jag skrivit innan så ska vi ju fara till Petra ikväll, längtar!
 
#throwbacksunday
Och jag älskar dom där "bubblorna", överanvändning.. eeh jaa?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0