TentaP

Kom tillbaka igår vid 23 och kraschade ganska fort i sängen, så satans drygt det var att sitta på bussen och sjukt ont i hela kroppen har jag pga av osköna sätena och alltför tunga väskor. 
 Dagens redovisning gick väldigt bra och efter det åkte jag, Linnéa och Petra in till stan där sökandet efter vantar misslyckades.. Får väl se när jag orkar ge mig på den jakten igen då! Hittade däremot massa julfint som jag tänkte att min kära mamma kanske kan sponsra mig med sen när hon skulle komma ner i till Umeå, hihi. 
 
Helgen kommer i alla fall gå åt till att tentaplugga, men har bestämt mig för att ta det lugnt denna kväll och möjligtvis läsa något för att kunna somna så fort som möjligt sen, haha. Lite synd att man missar halloween, men som tur är så har man ju sittningen att se fram emot nästa lördag, kommer nog bli nice tror jag! :)
Höres!
 
//zliten_chey_93
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0