If you leave me, I will follow.

Haft en sån sjukt bra dag! Besöket på Öppen Gemenskap gick hur bra som helst och efter det sammanställde vi färdigt inför tvärgruppsredovisningen som sagt, vilket tog längre tid än beräknat, men gick ju ändå bra! :)
 Efter det så åkte jag och Linnéa till Ica för att handla lite småsaker och fortsatte sen till mig där vi lagade taaakos (Hahah andra Linnea i basgruppen kommer aldrig få sluta höra om de, så jävla roligt!!), kollade på Idol och bara satt och pratade i flera timmar. 
 Hon åkte hem för ungefär en timma (okej, nu är det snart två.. tog ett tag och skriva det här blogginlägget) sen och när hon hade gått fick jag en sån himla må-bra-känsla i kroppen, så glad över att jag hittat så bra vänner här! På söndag ska vi hem till Petra för att ta det söndagslugnt och fika. Förstår ni hur glad jag är eller?? Måste ju nästan visa hur jag känner just nu: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 Ska avsluta kvällen med TBBT och sen sova, imorgon är det dags för plugg och småsaker, så bäst att nanna kudden snart! ;)
 
Två låtar som får mig att längta hem så mycket!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0