Homesick.

 
Nu när dagarna börjar närma sig hemresan, så längtar jag ännu mer! Vilket gör att jag ser ut som ovan när jag är ensam.
 
Idag har vi haft sista föreläsningen för den här kursen, så nu återstår bara de två seminarierna, tvärgruppsredovisningen och tentan! 
 Imorgon ska basgruppen besöka Öppen Gemenskap, intervjua dem för att få information till tvärgruppsredovisningen. Sedan ska vi försöka sammanställa allt, men vi borde hinna färdigt med det imorgon också. :) 
 Dessutom ska jag och Linnéa ha lite myspys här hemma hos mig på kvällen, tacos och Idol. Så det blir nog riktigt roligt!
 
I övrigt så har det inte hänt så mycket de senaste dagarna. Har plöjt igenom så himla mycket kurslitteratur, vetenskapliga artiklar och rapporter så jag vill bara spy, huvudet känns fortfarande som mos och idag när jag kom hem från skolan kändes det som om jag hade sprungit ett maraton!
 Fingrarna är också så utnötta att jag snart inte kan skriva på tangentbordet längre. Ni kan ju tänka er att dom har skrivit i hundranittio kilometer i timmen. Typ. Och var tredje sekund vill jag trycka på cmd (ctrl för er som inte har Macbook) och s, för att spara. Vill till och med göra det när jag skriver det här blogginlägget!
 Men vet ni vad? Jag inser ju faktiskt att jag gillar't ändå. Det är ju trots allt inte så farligt att (förhoppningsvis) bli lite smartare. ;)
 
PS. Lovar att "boken" om adlibris kommer snart. Har inte orkat skriva den ännu pga traumatiska minnen. DS.
PS2. Okej, kanske inte "traumatiska" direkt, men hemska i alla fall! Blir sjukt arg så fort jag tänker på det!!! DS2.
 
Hejrååååå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0