Ett kapitel ur mitt liv.

Hello everybody!
 Jag kom tillbaka till Umeå (Vännäs) helt safe och välbehållen. I måndags hade vi redovisning och opponering på allas paper, vilket gick över förväntningarna! Sen var det bara att packa och flytta i tisdags, så numera bor jag i Umeyooo, vilket är väldigt skönt och det är klart mycket trevligare att slippa pendla.
 Första tentan skrevs i fredags och rent psykologiskt sett gick det fint - Jag var knappt nervös och det kändes som att det gick bra. Dock vet jag ju att jag med säkerhet blandade ihop vissa saker, så vi får helt enkelt vänta och se vad resultatet blir! Ingen big deal, är faktiskt inte alls orolig över omtenta på det sättet. Alltså, det spelar ingen roll om jag måste göra omtenta eller inte och det känns faktiskt extremt bra!! 
 På lördagen blev det party och temat var gangster, råkade visst skada migsjälv lite grann, men annars var det svinkul och måste ju faktiskt säga att mustacher är en riktig hit (på tjejer alltså), svinmycket folk som kom och pratade med en bara för att man hade på sig en, haha!
 
Idag har vi påbörjat nästa kurs - Samhälleliga levnadsvillkor och det känns som att det kommer gå helt okej. Det enda jag är lite orolig över är det examinerande seminariumet i rättsystemet och seminariumet "Kalla det vad fan du vill" om etnicitet (och lite tenta också dååårå) = allt det viktiga alltså. Men jag ska faktiskt inte låta det gå till mitt huvud, för efter det sistnämnda seminariumet har jag planerat att åka hem!! Och då får jag vara hemma i hela 8 (!!!!) dagar, haaaaaaaaaaaaaappppppyyyy guuuuuurrrrrlll_____93!!!!. Så jävla lycklig över det så ni anar inte.
Eller okej, alla som känner mig vet hur sjukt jävla hemkär jag är alltså. Älskar att vara hemma och bara andas, så ja... Ni kanske anar något. 
 
Bjussar på lite bilder, pööösss.
 
Frulle hemma i byn.
 
Hundarnas julklapp, varsin sån här.
 
Eeh, de blåste lite.
 
Vilken gangster, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0