Varför vill du riva ner mitt stängsel?

Igår var det alltså en ny vecka (daaah) och den började med att jag vaknade några minuter efter tolvslaget, sen vid två på natten, sen klockan tre och sen fem kanske, efter det vid halv sju pga Amandas alarm som ringde ute i hallen och till sist cirka kvart över sju av Carina som undrade om jag kunde komma asap och jobba. Förstår inte varför jag vaknar så ofta under nätterna och är orolig?? Är säkert inne på tredje raka veckan nu. Åsikt på de Vicki?
  I alla fall, som ni säkert förstår gör detta mig sjuuuuukt trött under dagarna. Under jobbet är det inte så farligt, då man alltid har något att göra hela tiden, men när jag kommer hem så faller jag ner i sängen som en sten sjunker i vatten och sover någon timme. Har inbokat jobb resten av veckan också och ganska långa dagar också för den delen, så ni vet ju vart jag lär befinna mig. Sängen --> Jobb --> Sängen, haha. 

Imorgon hoppas jag på att få sova ut, utan att någonting stör mig (väldigt liten chans för det dock..), eftersom jag börjar först 12.45. Jobbar till 21.15 och hoppas verkligen att jag kan somna snabbt när jag kommer hem för på torsdag har jag en riiiiiktigt lång dag: 7-12 och sen 14-21. Fredag är dock lugn, bara 16-21, men ska förbi på Miroi under förmiddagen då. Sen delad tur på lördag (7-12 och sen 16-21) och till sist 6.45-16 på söndag. Dååå vääät ni däää åssssåå!! Nu ska jag kika film, sen duscha och sova. Niiiight!
 
Tills han slet mig i stycken och spottade på mina sår.
Men ser det ut som om jag sörjer dig?
Mer som om jag höjer dig.

Ensam men stark, de är sån jag blev.
Litar inte på någon och allt är hans fel.
Men ser det ut som om jag lackar?
Nej, mer som om jag tackar dig.

För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag.

Kommentarer
Postat av: Vicki

Hahah, men Matilda! Kom till Umeå så jag får behandla dig lite! :)

Svar: Låter bra det! ;)
Matilda Andersson

2013-03-24 @ 10:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0