Tell them I was happy and my heart is broken, all my scars are open. Tell them what I hoped would be impossible.

Det är skönt att man är någorlunda frisk igen, men kroppen är fortfarande oerhört tung! Igår var jag till gymmet och det kändes förvånansvärt bra på löpbandet, men sen när jag skulle träna ben så tog det stopp. Dom var så tunga så det är inte sant! Totalt blev det i alla fall 30 minuter och det är ju bättre än ingenting, men var oerhört less på mig själv.
 Idag har varit en seg dag, är så trött så det finns inte... Men när jag kommer hem ska jag nog springa en sväng till gymmet i alla fall, sen göra lite ärenden och till sist kan jag ta en lugn kväll. Har blivit bokad för jobb från och med imorgon till söndag och med tanke på hur seg jag känner mig, så ser jag fram emot det lite mindre, men jobb är ju jobb och snart är man inne i vanorna igen. Så förhoppningsvis blir jag lite piggare snart och sen så har jag faktiskt ett väldigt bra jobb, med supergulliga människor! Så det blir man alltid glad av! :)
 Trots att det har varit som det varit idag, så har jag ändå fått gjort sista inlämningsuppgiften i pedagogiskt ledarskap. Nu är det bara att invänta respons därifrån och sen börja ladda inför provet. Började även läsa socialt arbete idag, har dock inte fått boken ännu, men första inlämningsuppgiften klarar jag mig utan den eftersom man skulle intervjua en handläggare på kommunen (socialkontoret) angående droger och så vidare inom kommunen, så den lär ju bli färdig idag då jag "bara" kan fråga mamma.
 
Haha, fan va roligt. Blev genast på bättre humör och lite piggare när jag skrev detta och om hur duktig jag varit med mitt plugg, nu blev jag taggad!!


Måste lägga in den här bilden igen, för jag är tamejtusan så jävla snygg på den!!
//ego:PPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0