Skogssjön.

Helgen har varit så lugn och fridfull. Just nu känns det som att jag har sådan ro inuti mig, samtidigt som jag fortfarande är lite arg och förtvivlad.
 Fredagskvällen spenderades bara här hemma, tittade på serier och sedan på The Impossible, som Bella rekommenderat till mig - Den var riktigt bra faktiskt!
 Igår begav vi (jag, pappa och Wilma) oss till Luleå för att hämta upp Amanda från flyget. Hann köpa två nya skuggor från MUS (hihi) och ett vanligt svart linne från Gina. Slösade alltså inte mycket pengar alls. Vi köpte med oss mat från Max som vi åt i bilen påväg till farmor. Så himla glad jag varit över att få komma till min älskade farmor. Gråter nästan nu när jag tänker på hur länge sen det är jag varit och hälsat på där. Har inte alls haft tid i och med att jag jobbat så mycket och varit iväg på möten och så vidare.
 En helg i Mettäjärvi är alltid väldigt lugn och skön. Åt god middag och sen tittade jag, Wilma och farmor på tv nere hos henne resten av kvällen.
 Idag har jag och Wilma varit på en liten ridtur och därefter tagit en skotertur med Rickard. När vi kom tillbaka så var det dags för Luleå mot Frölunda, tittade lite på de, men somnade efter ett litet tag och sen vaknade jag när det var dags för middag.
 
Nu är jag hemma i min goa säng. Ska hoppa in i bastun och därefter titta på film innan jag somnar. Nya tag imorgon! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0