120311

Hoh, är helt slut såhär på kvällskvisten. Har fått mycket gjort idag, en del är saker som jag tänkt ta tag i huuur länge som helst!! Och nu när det äääääntligen är gjort, så är jag så himla stolt över mig själv!

* Jobb 7-12
* Rengöra sminkborstar
* Tvätta
* Skicka in papper till FK
* Gymma
* Renbädda sängen
* Handla
* Vikt/Hängt upp tvätt
* Städat toaletten
 
Egentligen har jag kvar att städa och dammsuga rummet, men jag funderar på att lämna det tills imorgon eftersom jag är ledig dåååå.
 
Här har vi listan för morgondagen
* Gymma
* Promenera med hundarna
* Städa/Dammsuga rummet
* Plugga
 
Och vad har hänt annars då? Nå inte så himla mycket faktiskt. Jag har varit sjukt trött eftersom jag jobbat "hela" förra veckan och sen kokat ihop några träningspass där emellan - Dock inte så många som jag ursprungligen hade tänkt, menmen..
Nu hörs vi när vi hörs!!

PS. Har allvarliga funderingar på att lägga ner min bloggkarriär. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0