When you feel my heat, look into my eyes - It's where my demons hide. Don't get too close, it's dark inside - It's where my demons hide.

Åkte på jobb idag också mellan 12.15-21.15, men de är niiice! ;) Blev ändrat imorn också, skulle egentligen ha jobbat från 6.45 till 16.00, men jag klagar inte för nu får jag lite sovmorgon när jag börjar 12.30 (Slutar 21.15 för den som undrar också!). Blev dock ingen klippning hos Ewo idag, som ni kanske listat ut. Men hoppas hon har tid så fort som möjligt! *hint till Ewo* ;)
 Hoppas dock att jag kanske får vara ledig i helg så jag kan umgåsas med Hääääniii bänäääniii, nog för att det gör ingenting om det blir jobb, men vill ju hinna mysa lite innan hon far till Uppsala och pluggar. ;)))
 Nu ska jag nog kanske börja gå och lägga mig, är sjukt trött samtidigt som man alltid är så uppe i varv när man jobbat kväll! Typiskt de va, min "vanliga" tur. ;D Godnatt
 
Saknar sommaren!
 
//cheeeejjän utan liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0