Om nyårsafton.

Nyårsafton började för mig redan vid 5.30 efter en dålig natt, hade väldigt svårt att somna eftersom en viss lillasyster spelade partymusik från hennes gris. Började i alla fall jobbet klockan 6.45 och slutade 16.00. Vellldiiit nice när det är storhelgs-OB måste jag säga, hihihi. När jag kom hem så trollade jag fram den vita faran ur snön och fixade sedan mig. Åt en lååång och god middag med familjen och morbrors familj + moster, innan jag slutligen for mot Steffe.
Var chaffis hela kvällen åt massa folk och stundvis var det roligt, dock är det några personer jag aldrig mer kommer att chaffa, det är då ett som är säkert! Har aldrig velat skjuta mig själv i skallen så mycket som under gårdagskvällen i vissa personers sällskap, var så gryyymt irriterad!!
Landade hemma i sängen strax innan 2 och fick väl totalt ungefär 3,5 timmars sömn innan det var dags att kliva upp 05.30 idag igen. :) Trots allt så har det ändå gått bra att jobba idag, kändes som att en minut tog en timme för att jag var så trött, men sånt får man väl tåla! Liiiite nice att få extra cash, blev väl nånstans mellan 800-1000 kr (fick en del euro, så därför vet jag inte exakt xD), vilket gjorde så att jag kunde köpa en assnygg converse-bag, halleluuuujah!
 
Nu ska jag faktiskt hitta på något roligare än att blogga och sen gå och lägga mig. Imorgon blir det att kliva upp tidigt för att uträtta en del ärenden och sen fara och klippa mig hos Ewo! Puss
 
Världens fulaste bild på mig och Rebecka från igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0