Om att vara helt slut.

Imorse när jag klev upp ur sängen ville jag ingenting annat än att lägga mig ner igen och fortsätta sova. Har sovit så oroligt inatt då jag drömt mardrömmar om att Wille eller Kiba dog. Vaknade till och med upp i panik och trodde Kiba var död på riktigt, så jag drog han i famnen och försökte ruska han till liv igen, började nästan gråta då jag tittade snabbt och inte såg ifall han andades. Han blev nog lite sur på mig och gav mig en sne blick, samtidigt som han började gäspa och säkert undrade vad jag höll på med.. Haha. Har således varit ganska slut efter denna natt! :-)
 Dagen har i alla fall spenderats på ett lugnt MiROi. Det var väldigt många som var borta - en del på studiebesök i Malmberget och andra vet jag inte riktigt vart dom var.
 Efter MiROi beställde jag lite välbehövliga (*host* ellllleeer?) saker, som jag tänkte visa upp när dom kommer och sen tog jag en powernap (pga att jag fortfarande var helt slut). Till middag blev det pyttipanna och eftersom jag var ensam hemma, var jag tvungen att schhteeeeka mina ägg själv. GISSA VAD DIKESHANNA?!?!??! JAG LYCKADES!!! Helt perfekta blev dom!! Satt verkligen och njöööööt när jag åt, så stolt var jag minsann.
 Denna kväll har annars spenderats på gymmet med Jonne och Ida. Vi körde armar/lite mage idag och fyfasiken va slut jag är nu. Skulle köra lite situps där i slutet, men jag orkade inte ens det för hela kroppen var som en TUNG STEN. Men helvete var skönt de känns nu efteråt!

Har avslutat med en smoothie och nu ska jag duscha innan jag hoppar ner i sängen. Godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

STOLT! <3

Svar: Jag meeeed! :D <33333333333
Matilda Andersson

2013-01-31 @ 00:06:29
URL: http://hannadike.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0