Om ångest och träning.

Wöööh! Fick just världens ångest inför universitetet... Mest på grund av att jag gick in på Vickis blogg och läste de hon hade skrivit om statistiken, hooh.. Jag vill då verkligen inte ha sådär mycket "matte" när jag börjar. :(
 Sen fick jag även ett brev idag från Vision (Facket Vision alltså), där det stod "Grattis till ett bra val! Nu när du pluggar till socionom får du gå med i Vision utan extra kostnad!" typ. Jag ba wöööööööööt????? Är det något jag har missat häääääär eller?? Najs dock att de är gratis, hååppaz de är så när jag väl börjar på riktigt också.
 
Har ju varit och tränat med Rebeckkkz idag också. Körde lite kondition som uppvärmning och sen ben. Imöööra blir det mer träning, ska nog i alla fall fara och simma på kvällen, men mer än så har jag inte planerat. :) Nu ska jag sätta mig framför TVn och titta på Mia i Grötö (ellervadenuhette). Efter de blir det nattiiinatt och till MiROi imorgon, om jag inte åker på jobb bara. Godnaaaatt

Kommentarer
Postat av: Vicki

Det e chill, Matilda! Ni socionomer har (vilket gör mig sjukt avis) mindre statistik och ni läser statistik som är relevant, jag ser ingen mening i det vi läser om man inte vill bli forskare typ.

Svar: Hooh va bra..! ;) Fan att dom ska fortsätta sådär öht, tycker man borde skippa mattedelen efter gymnasiet.. Hatar de!
Matilda Andersson

2013-01-17 @ 11:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0