Inspiration.

Hej på er alla. Fick order av Hanna om att blogga, so here we go!
 Förra veckan var jag ju som sagt lite småkrasslig, men som tur var så blev det bättre till helgen. Så i fredags åkte jag, Ida och Rebecka till Hanna för lite avsked innan hon skulle åka till Uppsala. Det blev massa skratt och prat med ost och kex-mys också.
 Sen på kvällen så umgicks jag med Ida och några lammkött innan jag somnade gott i sängen. När jag sedan vaknade på lördagen fick jag ett samtal om att jobba natten mot måndag, vilket jag alltså gjort. Så jag slutade klockan 7 imorse. Har faktiskt varit förvånansvärt pigg under hela natten och sen idag också, med tanke på att jag klev upp vid 12-tiden och varit vaken sen dess.
 Har hjälpt Bella med hennes läxor och bara umgåtts under eftermiddagen och sen bara tagit det lugnt här hemma ikväll. Har även ringt och pratat med Micke från gymmet, så på onsdag efter jobbet nångång så far jag och hämtar brickan och förhoppningsvis har dom fått in löpbandsnycklar också. Pepp! Och här kommer ännu mer pepp i form av bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0