I'm stolen.

Jag är nog verkligen världens sämsta bloggare. Snart är det två veckor sen det kom upp ett inlägg här sist, så jag tänkte att jag passar på att göra det nu innan mina kära vänner skriker på mig.
 Har varit så himla stressad de senaste veckorna, vilket gjort att mitt förkylning bara blivit sämre och sämre.. Jag som hade tänkt köra stenhårt den här veckan, var alltså tvungen att ta en ofrivillig vilodag för att jag mår så dåligt. Har sån enorm huvudvärk, mår illa och vill konstant nysa.. Feber har jag dock inte mätt, men hoppas att den inte kommit också!
 Förra veckan spenderades såklart på Miroi, däremot fick jag umgås med fina gamlingar på alla hjärtans dag, inte helt fel faktiskt! När jag kom hem på kvällen fick jag två presenter, en från mamma&pappa samt en från Amanda. Glad tjej blev man. I fredags åkte jag till Stockholm för möte med Ungdomsgruppen under lördag & söndag. Hann gå nån timme på stan och sen åt jag en sen middag med världens finaste HannaHuppster! På lördagen hade vi som sagt möte och det gick raskt undan. Vi blev faktiskt färdiga redan under eftermiddagen, så vi började planera lite andra roliga saker, hihi. Sen åt vi en god middag tillsammans, och tillslut lämnade dom andra. När jag kom tillbaka till vandrarhemmet passade jag på att läsa lite, innan jag gick och la mig vid 21.15 på kvällen (!!). Vaknade helt utvilad av mig själv kl 7.15 på söndagsmorgonen och kunde i lugn och ro packa färdigt, äta frukost och sen gå på stan en sväng innan jag skulle till Arlanda. En väldigt trött tjej landade igårkväll vid 22.30 i sängen här hemma..
 
Det var väl det mest väsentliga från den senaste tiden! PÖSS
 
Två bilder från i helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0