I'll bleed out for you.

Åååh va skönt det var att vakna upp imorse och känna sig friskare. Inte mycket yrsel nu och jag tror inte jag har någon feber längre. Det enda är väl att jag fortfarande är ganska snuvig, vilket gör att huvudet känner sig mer som en snorboll än något man ska tänka med.. Hur som helst, SÅ SKÖNT att vara piggare idag! Dock blir det ingen riktig träning, utan möjligtvis en promenad med hundarna, så får jag köra stenhårt imorgon och på söndag. :)
Nu ska jag fortsätta hinka i mig thé och pyssla lite grann, ni kanske får se vad det är någon gång i framtiden! Slutligen vill jag bara tacka Harry Potter för att han har lyckats underhålla mig under dessa dagar, utan dig hade jag förmodligen dött av tristess. ♥ Puss
 
Mina gullisar och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0