Flickrummet.

nu är det sista natten på väldigt länge som jag spenderar här i flickrummet!
idag har jag hälsat på hos mormor och morfar för att säga hejdå till dom, sen nu på kvällen var vi även till Mettäjärvi för att hämta ett släp och säga hejdå till farmor samt lämna mitt lilla hjärta. åh, insåg först när vi skulle fara att jag inte kommer se honom på flera veckor.. :'( det gör så himla ont i hela kroppen!
(skulle inte förvåna mig om jag grät migsjälv till sömns inatt bara på grund av det!)
som tur är så har i alla fall min ångest över flytten minskat, så det känns inte liiika hemskt nu. men kommer ändå säkert gråta floder och be att mamma och pappa inte ska lämna mig när dom åker på fredag.

nu ska jag nog avrunda innan det blir en hel roman här. nästa gång ni hör av mig här på bloggen är jag officiellt västerbottning!

(gammal bild som beskriver mig ikväll när vi lämnade Wille, tur jag ändå har Kiba hos mig till imorn!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0