Nyårslöften hittills.

* Våga hitta kärleken. * Ta körkort. * Se Coldplay. * Tatuera mig. * Ta fler bilder. * Göra mer galna saker. * Bryta kontakten med människor som är dåliga för mig. * Komma över min fobi för sprutor. * Besöka minst ett land jag aldrig varit i förr. * Träna mer. * Få bättre självförtroende. * Spara mer pengar. * Visa mer uppskattning till människor omkring mig.


Det här var alltså mina nyårslöften för 2012. Har strukit över dem jag tycker att jag klarat av ganska bra redan. Tränat har jag väl också gjort ganska mycket, men det vart ju en längre paus under sommaren pga lunginflammationen och sen nu när jag precis började igen så fick jag en virusinfektion (Typiskt.), så därför har jag inte kryssat över den ännu.
Vet inte om jag kommer hinna besöka ett land jag aldrig varit i förut heller och pengar är ju svårt att spara när man för tillfället inte har något jobb.. Att komma över min fobi för sprutor är ju något jag verkligen försöker, men det går inte så bra. Kärleken är inte lätt att hitta i Övertorneå (Finns ju som sagt inte så stort utbud här.) och Coldplay missade jag, tyvärr.. :(
Men tycker att dom jobbigaste sakerna är gjorda i alla fall! Och det är ju bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0