Irriterad.

Igår kom irritationen krypandes och idag fortsatte den att växa! Har inte fått ersättning för mina utlägg i augusti, så är jävligt irriterad över det nu. Finns inga ord som beskriver exakt hur förargad jag är.. Stressen kommer också. Har hur mycket som helst att hinna med innan jag ska fara till Umeå på fredag och har klarat av en sak idag - Borstat Kiba. Nog för att jag har lite kvar på det också. Sen ska jag hinna städa mitt rum och packa klart, borsta Wille, städa här hemma och så vidare. Hoff!
Ska i alla fall fara på någon konsert med Hanna på en liten stund och efter det ska jag då tamejfan bara ta det lugnt och sen packa. Får slita hårt imorgon istället, för just nu känner jag bara hur kroppen kommer gå ännu mer sönder om jag inte chillar lite.
Nu gå och fixa sig lite och sen börja fara, Hanna borde vara här snart! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0