I wanna scream 'til the words dry out.

Ett tag sen jag bloggade sist. Och det kan ju bero på att jag mår lika bra på statistiken gör för tillfället. Alltså dåligt.. Har inte heller vant mig vid att jag fick hem min dator igen förra veckan. Tror det här är typ andra gången jag sitter vid den sen hemkomsten. Tur att man inte är beroende av den i alla fall (har ju fb, bloglovin osv på telen så..). Har lyckats bli sjukare också och eftersom jag jämrade mig över att det kanske skulle vara lunginflammation igen så bokade jag tid på VC i fredags. Som tur så var det ju inte det jag befarade, som mindre tur var det en virusinfektion som tar 3-5 veckor innan det går över och har jag riktig otur så kan de leda till något värre, till exempel lunginflammation. Det suger också att jag inte får träna förrän 2-3 veckor EFTER att symptomen har försvunnit.. Så jag får alltså träna om tidigast 5 veckor.. Om jag har tur då, de vill säga.
Har även, lite spontant, bokat in mig och Ida på SDF-konferens i Luleå. Lite sådär sista minuten eftersom anmälan skulle vara inne senast idag.. Så i slutet av Oktober åker vi dit i alla fall, och det kan ju bli mysigt det också (Komma bort från Ötå, yeey). Men den största händelsen för året är ju att mamma och pappa lät mig köra deras finbil aka the black mercu idag, trodde inte den dagen skulle komma. Någonsin. Haha!
Och eftersom jag är sjuk så händer det inte så mycket intressant i mitt liv just nu. Imorgon hade jag tänkt baka lite grekiskt bröd i alla fall. Får väl se hur jag lyckas med det, men förhoppningsvis smakar det gott! Annars blir det väl bara att glo sitcoms hela dagen och tillslut somna, för att sen stiga upp och göra exakt samma sak igen dagen efter (förutom brödbakandet då, sånt gör jag inte varje dag..). Kanske laddar upp lite bilder från senaste tiden här någon dag. Om ni har tur! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0