I remember you said: "Don't leave me here alone". But all that's dead and gone and past tonight.

Idag har varit en ganska bra dag ändå! Vaknade strax innan klockan 8 av att Wilma öppnade sovrumsdörren så hundarna kunde komma in i rummet när dom farit varpå pappa började busa med Kiba så han skällde, snällt.. Kunde inte somna om efter den inträffade händelsen, men det gjorde inte alltför mycket! Låg i sängen och drog mig och vid 9-tiden skjutsade pappa mig till och från posten så jag kunde hämta mitt körkort. Efter det rensade jag i toan, allt gammalt skit slängdes på ungefär 10 minuter. Somnade om till ca 12.30 då mamma kom hem på lunch. Efter det skjutsade jag henne till jobbet och lånade bilen för att göra lite ärenden på byn. Resten av dagen har bestått av TV-tittande. Typ. Lagade middag där emellan också, så det ger ju lite pluspoäng. Senare på kvällen tänkte jag försöka packa väskan inför helgen, men Kiba tyckte det var en utmärkt plats att ligga och vila på, som ni ser ovanför! Lilla sötnosen. Nu funderar jag på att börja gå och lägga mig, är så otroligt trött. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0