Everybody has a private world, where they can be alone.



Ja, det har ju gått x antal dagar sen jag senast skrev. Och vad har hänt sen dess då? Jag klarade teorin i måndags, så numera har jag faktiskt körkort, jo jag tackar ja. Firade genom att pressa i mig ett supermeal med plusmeny och smältost på Sibylla i Kalix efteråt, jo jag är fet, jag vet. Sen på kvällen fick jag glida med den vita stjärnan på byn. Igår var jag så trött (mest troligt för att alla spänningar, stress och ångest inför teorin släppte) och påväg att bli mer sjuk igen, så jag gjorde knappt någonting under dagen. Dock spenderades kvällen med Jessica ett tag och avslutades med en skön bastu. Lyckades sova 13 timmar inatt och det var gode skönt ska ni veta! Segade på med frukosten "imorse" och började sen borsta Kiba. Tror jag satt åtminstone 1,5 timmar med de projektet och nu är äntligen dom jobbigaste tovorna borta. Blev att dammsuga och påbörja mitt nya fräscha CV också. Sen drog jag en cruis med Wilma som ville köpa glass. Nu är CV:t och de personliga brevet färdigskrivet och här sitter jag och funderar på om jag kanske ska göra äppelmos imorgon (vi har så fruktansvärt mycket äpplen där ute...), verkar inte så svårt så man kanske ska give it a try. Men nu måste jag tömma diskmaskinen i alla fall! Vi hörs väl om nå hundra år igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0