2012-09-19

Kan verkligen säga att det är tråkigt att vara sjuk och arbetslös! Det finns ju ingenting att göra förutom att typ glo på tv hela dagarna. Sjukt less nu! Det enda på tvn som jag verkligen tycker är bra är Ellen Degeneres show. Och efter det då? Ingenting. Och man kan ju inte precis påstå av att man blir mycket smartare av att kolla på The Real Housewives of New York, Simpsons eller Family Guy, snarare tvärtom... Det suger att jag inte ens kan njuta av att gå på en promenad med hundarna eftersom jag blir så anfådd på grund av att min näsa och hals är igentäppt av slem och snor. Och sen detta jävla HOSTANDE!?!?!? Seriöst??? Hur fan kan man hosta så mycket att det känns som att halsen brinner för att den blir så överansträngd? Det enda jag orkar göra när jag är sjuk är att baka, väldigt konstigt faktiskt. Imorgon hade jag tänkt göra blåbärspaj och till helgen funderade jag på dumlekakor (Såg din bild på Instagram Vicki och blev inspirerad). Hoppas i alla fall på att bli friskare snart så livet kommer igång igen och man kanske kan få vara och träna någon gång. Nu ska jag sluta klaga och mysa ner mig under täcket och glo på en film för omväxlings skull! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0