Jag blev en i mängden.

+ Inte lika sjuk längre, är endast täppt i näsan (vet att ni vill läsa om sånt på min blogg).
+ Skrattat med Hanna mycket!
+ Fyndat 1. Ett par kängor 2. En jeansjacka 3. En Indian/Bomberliknande jacka - som jag så fint vill uttrycka det.
+ Bakat cupcakes med sommarfeeling i sig (Inte helt fel!).
+ Snackat skiiiit med bästis.
+ Bastu och film med bästis.
+ Nästan fixat garderoben klart.
+ Mellohäng med bästis imorgon!

- Inte pluggat så mycket som jag hoppats på under lovet (men än är inte helgen slut!).
- Marsmånad. Jag hatar mars. Gräver snart ner mig och stannar där tills det är april.
- Inspirationsbrist. Jag vet inte vad jag ska skriva i mina inlägg. Eller jag vet. Men jag vet inte hur jag ska formulera mig. Som alltid.

Känner mig patetisk. Skriver ut cirka 5% av alla mina tankar och funderingar. Håller allt inom mig istället för att skriva ut det här. Det är jobbigt. Trodde bloggen var för att skriva av sig? Men kan inte skriva ut allt pga er som läser. Vill inte att alla ska få reda på vissa saker.
Kanske borde sätta lösenordsskydd på bloggen? Ska jag eller inte?

Kommentarer
Postat av: Vicki

BIIIILD PÅ DINA FYND! så att jag kan bli avundsjuk

2012-03-11 @ 11:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0