Kievari

Katastrof. Sämst. Usch. Fy. Äckligt. Kaos.

Det finns många ord som kan beskriva gårdagens utgång på Kievari. Jag var nog för övertaggad innan allt startade och sen när det var förfest hos mig så tappade jag suget mer och mer.. Inte blev det bättre inne på Kievari. Var otroligt less hela tiden. Ville hem, men ändå inte, så därför stannade jag kvar.

När hela hopet skulle stänga så gick man ut och väntade på skjuts. Som aldrig kom. Det var jättemysigt att stå där med asjobbiga klackar, tunna strumpbyxor, klänning och en jacka som är lika värmande som en skjorta, verkligen jättemysigt. Efter kanske 1 timma fick vi skjuts i alla fall, men kom man hem? Nä. Istället hamnade man på Boozepack med folk man knappt kände. Ville vara där ännu mindre än på Kievari så när en röd bil kom dit sa Mogge att det var Fanny, så jag hoppade ju i princip in i bilen direkt. Var det Fanny? Nä. Där satt Anton P och Jocke L.............. Nåja, slängde fram 200 kr för att Anton skulle skjutsa hem mig. Sen hoppar det in folk bredvid mig till både höger och vänster vilket resulterar i att jag hamnar i mitten. Dom ska på efterfest. Hos Jocke. När Anton frågar om han ska släppa av mig så säger Toffe (en person jag aldrig träffat förut och inte känner) att jag inte får hoppa av utan att jag måste följa med på efterfest. Roligt.

Satt på den där efterfesten i typ 2 timmar om inte mer (?) och ville bara dö. Vid 5 bestämde jag mig för att gå hem. Kan ju säga att jag tog av mig klackarna efter mindre än halva vägen hem. Hellre förfryser jag fötterna än bryter dom och förfryser kroppen (Ja, det var kallt ute). Kom hem och gick och la mig i princip direkt. Somnade jag? Nej, jag frös för mycket för att kunna sova. Och då hade jag ändå på mig min ziperall och mitt duntäcke..

Får hoppas att jag inte blir alltför sjuk åtminstone, men hittills verkar det inte bra. Har städat huset redan, så nu ska jag kurera mig resten av dagen och sen lägga mig tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0