I make no apologies for how I choose to repair what you broke.

Hej hej, hemskt mycket hej!
Tänkte bara slänga in ett litet inlägg här, så ni vet att jag ännu andas osv (för dom som endast följer min blogg och således annars inte skulle veta om jag fortfarande var vid liv).

Det har nu gått 3 dagar sen jag senast uppdaterade med något halvdant inlägg, och trots det så har det minsann varit folk inne här och kikat, era nyfikna jävlar. Antar att det är social kontroll? *Passar på att ta upp det eftersom vi diskuterade just de ämnet på psykologin idag*
Idag var alltså den sista skoldagen innan sportlovet, grymt nice och väldigt välbehövligt med just lov. Har varit sönderstressad i cirka 2 veckor.. (Nog för att lovet också lär bli stressigt)
Efter psykologilektionen åkte jag, Erika och Julia för att fika på Kaffila. Mycket snack blev det verkligen! Goa brudar! Och efter det mot Finko för att köpa alkohol som vi skall förtära imorgon.

Har även hunnit med att käka på La Bonté med min boyfriend, väldigt göööttt!
Jag: "Men du får sluta härma mig, folk kan ju tro att vi är värsta tofflarna som tom måste äta och dricka samma sak!"
Han: "Vadå... Är vi inte de?"
HAHAH han tog nämligen hallonsoda, som jag hade gjort och han beställde en Rocky, precis som jag..! Ja, vi har så roliga samtalsämnen ibland..

Sportlovet då? Hur kommer det att firas undrar ni då säkert????
* Ja, självklart komma jag att sportaaaa så mycket jag bara hinner och kan.
* Umgås utomhus med mina kära vänner är också något som jag har planerat, bara vädret tillåter någon dag.
* Ska hinna tur & retur till världsmetropolen Pello.
* Umgås med min boyfriend kanske jag också ska planera in.
* Och sist men inte minst ska jag ju också hinna plugga. Mycket!

Innan jag avslutar detta otroligt långa inlägg så vill jag även tacka och välkomna mina nya läsare! Jätteroligt att lite fler pojkar har hittat hit och även att ni har tittat så långt bak i arkivet att ni hittade mina videobloggar! Riktigt roligt. :)
Har ni kikat ännu längre bak än så? Jag är nyfiken! Vill ni ha fler videobloggar? Kanske vill ni veta ännu mer om mitt sexliv? Om ni har några frågor så kan ni ju bara kika här till höger (blogresponse) ---> och lämna era frågor där!

Tillägnar dessa bilder till kära Lejonmannen, enjoy my boobies now!
Där har du lite runkmaterial! :)))))))))


You're welcome! No problems! osv...
Du kan ju återgälda detta på något sätt snarast möjligast! Kanske jag får titta i dina p-tidningar snart så jag får inspiration på nya poser? Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Knee-fascisten

Boka in umgänge med mig också!

2012-03-03 @ 06:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0