If you can't handle me at my worst, you sure as hell don't deserve me at my best.

Så var det söndag igen.. Det var inte så mysigt att somna klockan 4 inatt (låg och vred mig i sängen i ca 2-2,5 timmar) ungefär och sen vaknar man av att ens lillasyster spelar på det förbannat ostämda pianot. Okej, klockan var 11.30, men ändå ett hemskt sätt att vakna upp på.. Humöret var inte det bästa då kan jag säga. Det blev i alla fall lite bättre när jag fick äta hembakat bröd till frukost och sen gosa med Wille!
Den här dagen kommer till största delen spenderas med näsan i NK-boken, så jag förhoppningsvis fattar någorlunda mycket inför provet. Ska även förbi Tobbe för att lämna hans jacka och bland annat hämta mina brillz därifrån. Får väl se om det hinns med något annat umgänge idag, förhoppningsvis så :) Ska i alla fall avsluta kvällen med bastu och sånt så jag orkar upp imorgon eftersom det blir en ganska tidigt uppstigning! =)

Passade på att beställa lite kläder och sånt till sommaren också. Det var ju ett bra tag sen shoppingfreaket gjorde en beställning, så det var ju på tiden. ;)






















En rosa ärmlös skjorta i chiffong och ett glest stickat linne (fast i vit)

Ett par nya svarta jeans (eftersom mina har blivit för stora) och ett par träningsshorts.

En ny bikini (tyckte den var så jävla snygg....!)

Två par fjäderörhängen! De vita har jag tänkt ha på utsparken. :)

Nu dags att plugga! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0