You never know what'll happen tomorrow, so carpe the fuck out of this diem.
















Le moi thinking I'm some sort of fashion star.

Bjussar på bilder från tidigare idag.
Har hunnit ta sista Twinrixsprutan, och jag lipade knappt. *Är så himla stolt över mig själv!!* Sen väntade en snabbt möte med Inga om mitt PA. Nu är det färdigt, fick "ett solklart MVG" i betyg och det kändes riktigt bra! :) Sist har jag haft en franskalektion som jag gäspade mig igenom. Nu väntar jag på att höra ifall det blir någon basketträning idag eller inte? Om inte så far jag nog på en springtur/promenad och sen kanske till simhallen. Kvällen avslutas som vanligt med en finis och Eva & Adam.

Livet känns så himla PRIMA just nu, är så glad och relativt lycklig! Känns som att bara bra saker kan hända just nu. :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0