Jag skulle andas i det tomrum som blev över, om du lämnade mig nu.

Varning för dåliga webcam-bilder.














Här är lite bilder på det jag köpte i Finland i fredags (allt för dig Vicki!). Observera att jackorna egentligen är gjord för killar, så därför är dom lite stora, men ack så fina!

För övrigt sitter jag och förbereder inför presentationerna om hur mitt PA har gått (ska ju redovisa för socialnämnden och kultur och fritidsnämnden i veckan samt Kommunfullmäktige i maj). Snart blir det powernap och senare idag ska det handlas i Finland! *Höjdpunkten på dagen*
Kvällen avslutas med bastumys och sen Eva & Adam med en liten finis. ;p Låter mycket bra det här! Puss


Kommentarer
Postat av: Vicki

Meen åhhh, köpte du levisjackan? :( den skulle ju jag ha :(

2012-03-11 @ 20:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0