SJUK.

Är så jävla less på att jag nu också har fått feber till min förkylning (hade det igår när jag vaknade). Och huvudvärken vill inte heller släppa. Förstår ni hur irriterande det är att vara sjuk på sportlovet?! Grymt irriterande kan jag säga er.

Har fördrivit tiden med att ligga i sängen i princip hela tiden, gjorde klart rapporten i engelskan och har tittat på Eva & Adam med Wilma. Idag ska jag nog fortsätta plugga lite grann, titta lite mer Eva & Adam och kanske hinna städa lite i garderoben också. Och så ska jag titta på baskettäningen, om det nu blir någon.

Nu ska jag nog gå och göra något att äta. Tycker att alla kan gå in HÄR och ställa lite frågor för att göra mig gladare! Puss

Kommentarer
Postat av: Vicki

Jaja, fröken fräken inte springa utan skor på vintern ;) men i alla fall krya på dig, fina matilda!

2012-03-08 @ 21:24:45
Postat av: Vicki

Okej vad bra! Jag ska slänga upp några bilder när jag får min kamera. Malin W har min väska hos sig, och jag är i Umetown nu.

2012-03-09 @ 09:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0