No one looks back on their life and remembers the nights they got plenty of sleep.

Mår faktiskt sjukt dåligt just nu, har huvudvärk plus illamåendet från helvetet! Inte blir det ju bättre av att jag är helt täppt i näsan.

Men denna dag var helt klart värt det! Började som sagt med en promenad runt Särkijärvi och när jag nästan var hemma så ville Hanna H att jag skulle följa med henne på promenad, så då gjorde jag det. Vi promenerade runt Turovaara och sen ut på Särkijärviisen och då hade ju solen hunnit komma fram, så det var grymt skönt.
Efter det följa jag med henne en sväng hem, där vi pratade lite. Fick stressa hem för att hinna äta en sen lunch och byta lite kläder samt stressa på Wilma, för vi skulle ju till stallet. Det var nästan höjdpunkten på dagen! Att spendera den tiden med Wimsan, vi skrattade sjukt mycket och det var jätteroligt att få rida igen (Även om Ida verkligen ville leda hästen hur länge som helst, eftersom hon säkert trodde att jag skulle få något av mina damp-ryck...)! Stressade hemåt igen för att hinna kasta kläderna i tvätten och byta om för att sedan dra mot basketträningen. Var inte med just pga förkylningen, men körde lite skott ändå. Var grymt taggad på att vara med och köra med killarna, så det var jävligt tråkigt att jag inte kunde det idag!

Nu på kvällen har jag fnissat tillsammans med Wilma framför Eva och Adam - serien. Blir nog att fortsätta med det här någon dag/under helgen. Nu mår jag sjukt dåligt, så vill bara sova, vilket jag också ska göra! Hoppas att jag inte är så trött imorgon på morgonen, så jag orkar stiga upp ganska tidigt för att plugga lite. Å sen fyller ju Sanne babe 18 hårda år imorgon också, säger grattis redan nu. Grattis gullet!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0