Leaving pieces of me behind and I feel like I'm breaking inside.

Imorse var det alltså uppstigning 5.30, ingen höjdare för en som stiger upp tidigast 9 på "lediga" dagar. Bussen gick alltså 6.40 mot Kalix tillsammans med mig och Ida (och ett gäng random people) on board. Som tur var så blev vi inte kvar där särskilt länge. Varken på den bussen eller i Kalix. Skönt.

Hade för övrigt en jättebra plan! Om Ida nu lyckades med det hon skulle lyckas med, ja då var det ju bara att fira! Men om hon inte lyckades, då kunde man ju alltid tröstäta. Som ni förstår var detta ju en win/win-situation för mig och då var jag ju bara tvungen att följa med! Firade (eller tröståt vi? jag minns inte...) gjorde vi i alla fall med skumraketer i väntan på bussen som skulle ta oss hem igen.

Väl hemma i Övertorneå fördrev jag tiden med att plugga på torget och hade sedan franska. Nu ska jag fortsätta med att plugga inför NK-provet som är imorgon klockan 15.00.
16.30 blir det basket och 20.00 är det dags att skaka rumpa på zumban, däremellan ska jag hinna pressa i mig lite mat och plugga. Puss


Jag ser så jävla sugen ut på denna bild så det är inte sant?! Hahahaha. En äkta IwantyouonthetableNOW-blick...
Snodde för övrigt bilden av Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0