"You only get one life, so make sure you live it right"

Fin kväll.
Flingor till middag.
Pratat med Tanja.
Simmat med Rebecka.
Telefonmöte.

Och nu Dexter innan det är dags att sova.
Sådana här kvällar gör alltid livet lite goare.
Det enda som stör mig nu är filosofiprovet som vi har på tisdag och jag har inte pluggat någonting till det.. Men äsch, jag lär har gott om tid under helgen!

Måste få dela med mig av ett citat från idag.
Bakrund: Min bikiniöverdel är lite smått för liten och är pretty risky buisness när man simmar, hahha..

Jag "Undra hur det kommer gå med alla mina problem?"
Rebecka "Vadå, med din bikini eller?"

Hahaha dog lite grann....


Dock inte denna bikini. (Gammal bild.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0