You can run from your mistakes, but not from your regret. You can play with drama, but not with your karma.

Ooh äntligen hemma!

Något less nu på eftermiddagen.. För lite sömn, 2 stycken inkompetenta busschaufförer, råkat tafsa på X antal okända människors rumpor under helgen, dansbandsmusik i taxin var pricken över i:et.
Under helgen har dessutom mina skor gått sönder, jag har pratat i sömnen, typ slagit Rebecka i sömnen?, blivit tillfrågad om att skriva i SSIF's tidning (får 500 kr på köpet, NAJS!) samt om jag eventuellt vill vara ordförande för förbundsmötet i April. Det sistnämnda är stort, riktigt stort och om det händer så kommer jag bara överlyckligt och jävligt nervös! Men riktigt, riktigt lycklig! :)

Ska gå och lägga mig på ett litet tag. Är jättetrött sen helgen, plus att jag ska följa med Bella till Happis imorgon! Wiiihooo
Bilder från Stockholm kommer imorgon nån gång.

PUSS


Pappa hade köpt en "sovmask" till mig. Gubben känner mig verkligen som kombinerar de saker jag kanske gillar mest av allt i hela världen. Att sova och leopardmönstrat!

Älskar min pappa! ♥


Kommentarer
Postat av: lisa

Nå åtminstone helt regular clothes som alla går runt med, så fula är dom då inte! :-D

2011-10-31 @ 00:26:40
URL: http://lisajokiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0