Varje stund, var minut, var sekund, samma konstiga beslut. Det blir fel, slår bakut, allt går snett, men det tar aldrig riktigt slut.





Tycker det har gått ganska bra ändå med pluggandet. Tror jag har fått klart "Protokollet" i svenskan, så nu funderar jag på vad jag ska ha för lektion där? Sen har jag börjat läsa NKn lite smått också. Det går dock mindre bra (för att det är det tråkigaste ämnet i världen) och så spånar jag vidare på engelskarapporten och presentationen av romanen som jag läst.
Har hunnit vara ute och promenera med Hanna också, lite smått kyligt men riktigt skönt. =)
Snart käka middag och sen promenad med Bella och plugg efter det! Funderar på att dra en bastu ikväll, men får se :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0