A broken mess, just scattered pieces of who I am.

Sovmorgon till 10.40, eftersom vi fick jobba hemma med NkB. Hade då bara bild, sköönt!
Åt lunch och efter det gick jag till Cia och pratade om min fobi för sprutor, hoppas verkligen att det blir bättre.. Ska vara och träffa henne 1 gång/vecka i alla fall, så jag kanske kommer över det!
Fick skjuts hem av mamma och sen skjuts tillbaka till byn. Köpte lite nödvändiga saker och lite tröst-/pluggotta. Dock var det naturgodis och mörk chocklad, så det var ju inte så onyttigt ändå! =)
Får se om jag far och hämtar ut mitt paket från h&m senare idag, vill ha skjuts då för har sån träningsvärk i rumpan så de är inte sant, hahah..

Nu ska jag nog kolla lite Dexter och sen plugga. :)

PUSS



TRESemmés balsam och hårinpackning. =)


Bara såna där yougurtdoppade jordgubbar i naturgodispåsen, fast dom är mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0