It's cold and lonely here tonight. I wish you were right by my side and I am wondering where you are.

Vet inte vart världen är påväg? Jag råkade stänga av larmet i sömnen igen, även fast jag gick och la mig vid typ 02.30 igår.. (idag)
Vaknade i alla fall vid typ 10/11 där i kring och åt frukost. Var grymt sugen på att gå och lägga mig och sova igen, men nog var jag duktig istället! Har hjälpt till med att vika/hänga upp tvätt, städa soffan och så har jag skrivit på engelskarapporten. Blev lite extra glad när jag hittade 18 kronor mitt från ingenstans, haha!
Tänkte plugga lite Svenska och NkB nu så jag får bortgjort lite i det och sen får vi se om jag orkar skriva något mer på rapporten, huvudet står lite stilla på den fronten just nu.. Men vi får väl se!

PUSS



Kände mig lite sådär igår när jag jobbade med rapporten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0