191011

Jag har insett att min nästa kyss: borde vara med någon jag verkligen tycker om.
Det är charmigt när han: ler lite småfinurligt mot mig.
Jag tänder på: leendet och skrattet.
Kärlek är: fint.
Tre saker med hösten jag tycker om: thé, mysa med vänner och mörkret.
Tre saker med hösten jag avskyr: regn, att vara frusen och tröttheten.
När jag lagar mat: så vill jag lyssna på musik, sjunga med och sånt där.
Om jag var ett djur skulle jag vara: en leopard, haha guess why?
Om jag var en stad skulle jag vara: New York tror jag.
Jag kommer alltid vara: en en dagdrömmare och musikälskare.
Det finaste som finns är: när man är omgiven av de man älskar och bara mår bra.
Gamla männsikor: är fina, men lite läskiga ibland.
Bebisar är: högljudda, grisiga och lite söta på kanten.
Min mobiltelefon är: livsnödvändig för mig.
När jag bakar så bakar jag: helst cupcakes.
Sist jag grät var: när jag kände mig besviken, sårad och ensam.
Den värsta känslan är: ångest.
Den bästa känslan är: när man känner sig älskad och lycka.
Idag har jag: vaknat och gått till skolan.
I morgon kommer jag: Gå till skolan, komma hem och ta det lugnt, äta middag, kanske simma eller promenera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0