Det har sagts att jag förtjänar någonting mer, men jag undrar vilken del av mig dom ser.

Nu är jag uttråkad. Har ingenting att göra och jag ska inte och simma förrän vid 18.45 med Rebecka.. Skulle ju kunna laga mat, men är inte hungrig och skulle kunna plugga, men ja.. orkar inte riktigt göra det heller. Jag är lite lat idag. Tror jag umgås för mycket med hundarna. Dom bara ligger här och sover hela tiden.
Ja.. Kanske ska ta och gå ut med dom? Jo, tror jag ska göra det!
Fan vilken smart tjej jag är, helt enkelt en riktig toppentjej!



Haha har märkt hur mycket annorlundare jag ser ut med håret uppsatt och glasögon på jämfört med när jag inte har det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0