To do list.

Engelska
Rapport.
Läsa en roman på engelska och sen redovisa den.
Svenska
Egen lektion.
Hålla ett tal.
Göra ett protokoll
Inbjudningskort/ broschyr
Rätta en gammal rapport. (Jag vet, jag borde ha gjort klart det redan...)
Individuellt val - Bild
Skulptur
En målning
En teckning
Psykologi
Redovisningar
Naturkunskap
Uppgifter
Prov
Prov

Sen skulle jag behöva läsa meänkieli så jag kan tenta bort steg 1 och 2, och plugga till franskaprovet som jag ska göra bort. Plus skriva någon uppgift i franskan..

Tur att allt det här inte behövs göras direkt, utan typ "redovisas" efter höstlovet. Ska försöka plugga så mycket som möjligt under lovet också, så jag får massa bortgjort innan Thailand =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0