Thank GOD it's friday!

Har tagit andra sprutan idag. Fortfarande lika hemskt.
Maarit föreslog att jag skulle prata med Cecilia och försöka komma över min fobi för att ta sprutor. Antar att det har gått för långt när man är 18 år och gråter pga en liten spruta.
Sen kollade vi på filmen Blåögd. Jag tyckte faktiskt att den var jättebra och väldigt intressant, och så var det kul att se hur engagerad hon var för att få bort rasismen. Riktigt sevärd!
Efter lunch hade vi psykolgi och vi fick i uppgift att diskutera kognitiv psykologi och hur vi skulle bota "Elsas" skräck för att redovisa. (Antar att det är kognitiv psykologi som Cecilia kommer att använda på mig, synd bara att jag nu vet vad den innebär så att det nog inte kommer hjälpa.)

Nu ska jag strax börja laga middag (tacogratäng) eftersom jag ska till frippes sen och baka cupcakes.

PUSS

Fredagshumor.

Kommentarer
Postat av: frida

Do it! blivit kvitt min fobi, ok kan iaf ta sprutor o sånt utan lugnande o panik, t o m operera mig! Hårt jobb men värt ett försök :)

2011-10-07 @ 17:05:14
URL: http://fridaz.se
Postat av: Jessica

Jag gick hos Cecilia under hela trean ju :) Hon är svin bra, jag ville fara dit typ alltid :) Tycker du helt klart ska gå dit, då du kan prata om annat också än bara sprutor :)

2011-10-07 @ 18:38:23
URL: http://elinjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0