Stockholm

Såg klart säsong 4 av Dexter inatt. Höll seriöst på att börja lipa... Nog för att jag visste att det var de som skulle hända. Rebecka var social som låg och sov medans. Vid 3 steg vi upp och gjorde ingenting typ. Vid 4 for vi hemifrån.

Det var en helvetes resa med taxin, trångt och varmt som fan. Klart man blev ännu tröttare, men kunde inte sova..
På flyget fick jag sitta vid nödutgången för första gången i mitt liv!!! Vart asglad, ända tills jag kände hur de drog kallt och såklart hade jag ju jackan i "hatthyllan", så höll på att frysa ihjäl. Kunde typ inte sova där heller..

Dagen har i alla fall varit rolig hittills. Gick på stan och köpte ytterligare en sak till min maskeradoutfit, sen lunch med Emma och så förberedelser.
Har nyss varit och spelat laserdome, mitt lag var bäst! Kom dessutom 3a i laget, så vart som ganska nöjd över de! =)) Ska fixa mig lite nu och sen vid 19 ska vi och käka middag.

PUSS

Kommer bilder senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt lag sög, ni förlorade. don't get it?

2011-10-28 @ 18:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0